reklamacja
Klient ma możliwość zwrotu towaru w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie. W przypadku uszkodzonego towaru sytuacja jest rozstrzygana w drodze postępowania reklamacyjnego. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu, czyli złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
Zalecamy naszym Klientom dokładne sprawdzenie stanu opakowania przy odbiorze towaru od przewoźnika. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, nie należy przyjmować towaru.
Jak postępować w przypadku reklamacji:
1.wypełnij formularz Procedura reklamacyjna
2.wysłać towar wraz z komponentami produktu na adres dostawy: Anna Mouchová/TOWEE, Nám. 5. května 411, Hradec Králové, 500 02
3.wysłać towar listem zwykłym lub poleconym, zachowując dowód dostarczenia
4.nie wysyłaj towaru za pobraniem, taka przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta
5.Informacje o przebiegu procedury reklamacyjnej otrzymasz na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia towaru
6.reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż w terminie 30 dni
Jeśli potrzebujesz porady dotyczącej procedury reklamacyjnej, skontaktuj się z nami:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Telefon: +420 723 500 890
E-mail: info@towee.cz